Where is there Holly?



Upłynęło sporo czasu odkąd ją poznałam. 
Zaprzyjaźniłam się z nią, 
choć się nie widujemy.
 Dotknęła mnie i jej iskra została ze mną. 

Jest już teraz pewnie bardzo dorosłą dziewczynką. 
Nie wiem czy nadal jeździ do Tiffany’ego oglądać wystawy 
i zjeść śniadanie kupione na mieście.   




   




Czy nadal jest szalona, egzaltowana i ma marzenia?
Łączy nas wiele i mało. 
Na pewno pasja poznawania. 
Ja też jestem wszędzie i nigdzie,
 ale najbardziej lubię oderwać się od rzeczywistości
 i spojrzeć na świat przez szkło.
Tyle jeszcze wystaw zostało do zobaczenia … 












Zapraszam w tę podróż ze mną.






5 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    będę do Ciebie zaglądać...
    pięknie napisane...i tak prawdziwie :)
    na te pierniki wpadłabym do Ciebie :) a i wszelakie wystawy też bym pooglądała!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miła jesteś. Dziękuję. A spotkanie, pierniki, wspólne oglądanie - wszystko jest możliwe.

      Usuń
  2. Nigdy chętniej Holly :) Polubiłam ten Twój świat. Z każdej strony szyby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś tajemnicza, tak samo czuje jak i wcześniej gdy przeczytałam twój profil. Tajemnicza, romantyczna, interesująca,przez to wciągasz i mnie rownież ! A poza tym zaskoczyłaś mnie niesamowicie, nikt tyle jeszcze mi nie napisał na raz!!! Są to takie gesty które na mnie działają bardzo!!!! Dziękuje ci bardzo zrobiłaś mi ogromna przyjemność!buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwiedziłam Twoje kąciki wszerz i wzdłuż, bo jest tak fajnie u Ciebie, że nie mogłam się oderwać :-)

      Usuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger