"Będę żył dziś najlepiej, jak potrafię"


„Każdy w tej opowieści przygnieciony jest ciężką niczym głaz hamartią: ona dlatego, że jest taka chora, Pan dlatego, że jest taki zdrowy. Gdyby ona się czuła lepiej lub Pan gorzej, gwiazdy nie rozgniewałyby się tak okrutnie, ale taka jest natura gwiazd i Szekspir nigdy bardziej się nie mylił niż wtedy, kiedy kazał Kasjuszowi powiedzieć: <To nasza tylko, nie gwiazd naszych wina>. Łatwo mówić, gdy jest się rzymskim legatem (albo Szekspirem), ale nasze gwiazdy mają wiele win na sumieniu”.




Nie każdy lubi planować, składać obietnice i podejmować postanowienia. Każdy za to chce mieć dobre życie.
Zatem, o północy, kiedy obok prawdziwych gwiazd rozbłysną fajerwerki, pomyśl:
"Będę żył dziś najlepiej, jak potrafię"
albo inaczej:
"Będę żył OD DZIŚ najlepiej jak potrafię", 
a Wy i Wasze gwiazdy niech pozostaną bez winy.


Niech za tym życzeniem stanie MOC, tego Wam i sobie życzę na całe życie.



5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobała i polecam do przeczytania.

      Usuń
  2. Jeszcze nie czytałam...ale zapowiada się bardzo ciekawie i wzruszająco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z dwóch najlepszych książek jakie czytałam w tym roku. Koniecznie przeczytaj. To historia o nastolatkach, ale bardzo poważna i mądra.

      Usuń
  3. Właśnie obejrzałam film.Polecam, bardzo wzruszający, emocje wywołuje niezmiernie.No to się poryczałam jak dziecko.Dziękuję Ci bardzo ;-P Teraz bym chciała przeczytać książkę :-)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger